לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

La Petite Princesse



Avatarכינוי:  צרפתיה מקועקעת

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2012

כלב חדש.


טוב הרבה זמן לא עדכנתי, לקח לי זמן להתאושש מהחוויה המזעזעת האחרונה ..

אבל - השבוע היה מדהים לגמרי. 


אני אספר לכם את הסיפור המלא-  


יש לאמא שלי חברה שגרה באילת, בשחמון.. לפני כמה זמן היא יצאה עם האוטו לכיוון הטיילת וכשהיא עצרה לפני הכיכר, היא ראתה קופסת קרטון מעל הפחי זבל שקצת זזה והיא חנתה והלכה לראות מה יש בפנים - היו כמה כלבים, מגזעים שונים.


כולם היו די קטנים והיא אמרה שאחד מהם היה פצוע ממש, היא לקחה אותם לוטרינר ואז אליה הביתה וטיפלה בהם ובנתיים התחילה לחפש אנשים שיאמצו אותם. 


כשאני שמעתי על זה ישר הלכתי אליה הביתה והחלטתי שאני מאמצת את אחד מהכלבים, ישר כשנכנסתי זיהיתי את הדבר הכי מתוק שראיתי בחיי, ככה שזו הייתה החלטה מעולה לעשות את זה (:  קראתי לו אינדי, הוא ישן אצלי בחדר עכשיו .. אמא שלי קצת התנגדה לרעיון כי היא לא מתה על כלבים בכללי, אבל  גם היא לאט לאט לומדת להתרגל אליו.


בעלי כלבים - יש טיפים? (:


 




נכתב על ידי צרפתיה מקועקעת , 24/3/2012 13:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,665
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצרפתיה מקועקעת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צרפתיה מקועקעת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)